Първоначално публикувано от RPWWD
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Термостат за 2.4 JTD 140 к.с. - какъв и откъде?
Collapse
X
-
Last edited by koolio; d.m.y г., 19:27.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеТя и без ТЮВ да е пак трябва. Сега остава да познаем кои са читавите ...Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
Проблемът е решен с нов термостат Behr. Да видим докога ...Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Преди месец смених и аз моя термостат,купих си от човек от форума един чисто нов термостат, марка BEHR за 50 лв. без датчик,в сервиз ми го смениха, поставиха му стария датчик и стрелката си заспа допряла долната част на белега който показва 90 гр.Всичко на практика е ОК, но понеже съм без печка(нещо се повреди) сега не мога да преценя, дали времето за загряване е нормално или не.Преди на място загряваше за 5 мин.а в движение за 3 мин.сега обаче си и трябват десетина минути докато загрее и то не напълно стрелката е на 60-70 гр.Кажете колеги при вас как е ,колко време отнема докато автомобила загрее до работна температура.А иначе термостата си държи и стрелката не мърда щом веднъж допре до чертичката на 90-те градуса.Вчера и днес в студа ми се стори че загря малко по бързо, но от друга страна след запалването не я подкарах веднага, а я оставих да поработи на място.Last edited by balev64; d.m.y г., 21:40.
Comment
-
Това отдавна се коментира Тази кола загрява когато се напряга турбината Или палейки я студена и карайки я така че да я пазиш защото е студена то тя не загрява или загрява едвам едвам Ако се престрашиш да я понатиснеш то тогава дига температурата по бързо Та относно времето за загряване зависи от оборотомера докъде ще се вдига Всеки сам преценя дали да я варди и да я кара студена или да я понастъпи за да вдигне по-бързо градусите Аз лично мразя да я гоня докато не направи поне 60-70гр и затова почти постоянно когато съм градско зимата я карам все студена
Термостата ти най-вероятно си върши работатаALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщениеПреди месец смених и аз моя термостат,купих си от човек от форума един чисто нов термостат, марка BEHR за 50 лв. без датчик,в сервиз ми го смениха, поставиха му стария датчик и стрелката си заспа допряла долната част на белега който показва 90 гр.Всичко на практика е ОК, но понеже съм без печка(нещо се повреди) сега не мога да преценя, дали времето за загряване е нормално или не.Преди на място загряваше за 5 мин.а в движение за 3 мин.сега обаче си и трябват десетина минути докато загрее и то не напълно стрелката е на 60-70 гр.Кажете колеги при вас как е ,колко време отнема докато автомобила загрее до работна температура.А иначе термостата си държи и стрелката не мърда щом веднъж допре до чертичката на 90-те градуса.Вчера и днес в студа ми се стори че загря малко по бързо, но от друга страна след запалването не я подкарах веднага, а я оставих да поработи на място.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеСтрелката на скоростомера в случая е по маловажна от стрелката вляво от неяНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеТова исках да кажа че ако вардим мотора то той не загрява Та ако се стремим да не прехвърляме 2000об и парното работи колата градско трудно ще прехвърли 60-70гр.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Но другото което си мисля е че вардейки мотора караме колата винаги студена (почти студена де) Та кое е по вярно Да караме 15-20км на 65гр или на втория третия километър гонка до 90гр и колата е топлаALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеНо другото което си мисля е че вардейки мотора караме колата винаги студена (почти студена де) Та кое е по вярно Да караме 15-20км на 65гр или на втория третия километър гонка до 90гр и колата е топла
Посока работа имам към 15-16 км и сега в този студ и поледица искам не искам карам на около 2000 об,колата вдига 90 градуса някъде на половината от пътя.Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщениеТова за 20те километра няма как да стане на 65гр ако ти е читав термостата,антифриза е разреден както трябва и системата е чиста.....
Посока работа имам към 15-16 км и сега в този студ и поледица искам не искам карам на около 2000 об,колата вдига 90 градуса някъде на половината от пътя.ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеНо другото което си мисля е че вардейки мотора караме колата винаги студена (почти студена де) Та кое е по вярно Да караме 15-20км на 65гр или на втория третия километър гонка до 90гр и колата е топла156 2.4JTD 136+ PS
Comment
Comment